Handelsbetingelser

 

Betaling
Moodz modtager betaling med Dankort/Visadankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express,
JCB samt MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Vi krypterer alle dine
kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan
aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Nets.

Levering
Moodz tilstræber afsendelse af ordrer indenfor 1-3 hverdage. Moodz leverer med GLS (med mindre andet
angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS
overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke
leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Moodz kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I
tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender vi naturligvis en
ny leverance uden beregning. Transaktionsgebyret må ikke overstige de af Nets fastsatte gebyrer. Moodz.dk
tager ikke ansvar for modtagelse af leverede varer uden underskrift.( Eks. ved varer stilt på terasse ell lign)
Lev pakkeshop 32,- DKK. Lev hjemadresse 49,- DKK,- Frifragt fra 399,- DKK

Fortrydelsesret
Forbrugeren har nu 14 dage til at meddele at de fortryder købet og herefter 14 dage til at sende den retur.

Forbrugeren kan fortryde et køb, selvom varen er blevet brugt.

En vare er kun brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik.

Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en
anden forbruger. En evt. værdiforringelse skal forbrugeren ikke have retur.

Når varen er modtaget retur refunderes købsprisen inkl. evt. fragttillæg, til din konto, indenfor få dage.
Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Returseddel bedes altid benyttet og er indlagt i din forsendelse.
Læs mere på forbrugerombudsmanden.dk og forbrug.dk

Reklamationsret
Moodz yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der
konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte
eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles os indenfor
rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I
forbindelse med reklamationssager afholder vi returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Moodz att: Helle. Hvis det ikke lykkes os at finde en
løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for
Klageløsning via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog
hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen
her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer, bedes henvendelse rettet til:

Moodz
Møllehaven 12B
Port 12
+45 40 224 463
Info@moodz.dk
4040 Jyllinge

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men
ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse,
registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående
korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal
der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Moodz har
derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke
følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondance form.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte kundeservice:

Moodz.dk
Møllehaven 12B
Port 12
4040 Jyllinge
+45 40 224 463
helle@moodz.dk
cvr. 38299549