OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vi har samlet de spørgsmål vi oftest får stillet nedenfor.
Hvis ikke du finder svar på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Hvad koster leveringen?

Du har tre forskellige muligheder for, at få dit nye tøj leveret. Du kan vælge at afhente det hos os, det er gratis. Hvis du vil have det tilsendt, sender vi via GLS, og du kan få det sendt til enten pakkeshop eller lokal adresse. Det koster 32,- for Pakkeshop og 49,- for lokal adresse. Køber du nyt tøj for over 399,- sender vi altid gratis til GLS Pakkeshop.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du har følgende betalingsmuligheder når du handler hos Moodz.dk: VISA, VISA/Dankort, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.

Hvor lang tid tager leveringen?

Vi bestræber os efter at levere dit nye tøj hurtigst muligt. Det gør vi altid indenfor 1-3 arbejdsdage. Vi tager dog forbehold for leveringsfejl eller forsinkelser fra leverandør.

Hvordan er mine muligheder for returnering?

Du har altid 14 dages returret når du handler på Moodz.dk. Du returnerer produkterne ved, at printe denne returseddel og sende varene retur til os. Alternativt kan du også aflevere dem hos os. Ønsker du at bytte til en anden vare eller størrelse, bedes du kontakte Moodz.dk først. Vi forbeholder os dog retten til at afvise returnering af varer der har været taget i brug, mærkerne fjernet eller lign. jvf. vores handelsbetingelser

Hvad sker der efter jeg har afgivet min ordre?

Efter du har afgivet en ordre, vil du først modtage en bekræftelse på, at vi har modtaget din ordre. Dernæst vil vi pakke dit nye tøj ned og gøre det klar til afsendelse. Når dit nye tøj forlader vores varehus, vil du modtage en besked herom. Det er samtidigt her, at vi hæver pengene fra din konto. Vi tillader os at kontakte dig efter modtagelse, for at sikre at alt er gået efter planen.

Modtager jeg en kvittering for min ordre?

Selvfølgelig vil du modtage en kvittering på din ordre. Den vil du modtage på den email du registrerer ved bestilling. Vær opmærksom på, at hvis du logger ind via Facebook, er det den email der er tilknyttet din Facebook konto vi sender til. Husk også at tjekke om den skulle være endt i dit spam filter / uønsket mail. Har du ikke modtaget en kvittering bedes du kontakte os.

du kan finde os her

Moodz.dk
Møllehaven 12B
Port 12
4040 Jyllinge
helle@moodz.dk
+45 40 22 44 63
CVR: 38 29 95 49

Send os en email

Møllehaven 12B, Port 12, 4040 Jyllinge

Vi har åbent efter aftale.
Kontakt os på:
+45 40 224 463.